Www.zoobio.fi | FAQ
Kirjoita tarvitsemasi tuotteen nimi hakukenttään. Vaihtoehtoisesti voit myös selata kauppamme valikoimaa läpi valitsemalla tietyn eläimen.
Valitset vain tarvitsemasi tuotteen ja lisäät sen ostoskoriisi. Voit myös muuttaa tuotteiden määrää tai poistaa niitä ostoskorista ennen niiden tilaamista.
Kun olet löytänyt tarvitsemasi tuotteet, klikkaa "kassalle"
Mikäli sinulla on jo tili, kirjaudu sisään nyt.
Jos olet uusi asiakas, sinun tulee rekisteröityä. Seuraa kaikkia tilauksen tekemisen vaiheita klikkaamalla "jatka". Syötä tai tarkista tietosi, sekä laskutus ja tilausosoitteesi, toimitusvaihtoehto, ja kulut, sekä maksutapa.
Seuraavaksi sinut uudelleen ohjataan tarkastamaan tilauksesi. Varmista että kaikki tietosi ovat oikein ja että olet lukenut käyttöehdot.
Sen jälkeen klikkaat "osta".
Meillä on useita maksutapoja:
- Tilisiirto
- Etukäteismaksu
- Paypal
- Luottokortti
Valitse vain sinulle parhaiten sopiva maksuvaihtoehto.
Kyllä, lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostiisi heti kun tilaus on tehty
Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on 1-3 arkipäivää, ja Eurooppaan tulevissa tilauksissa 2-5 arkipäivää.
Alle 30,00 € tilauksissa toimituskulut ovat 9,95 €. Yli 30,00 € tilaukset toimitetaan veloituksetta (Ilmainen toimitus ei koske ulkomaille tilattuja tilauksia)
Kyllä, saat toimitusvahvistuksen heti kun tilaus on postitettu
Voit seurata tilaustasi syöttämällä seuraavan seurantanumeron:
http://www.dhl.fi/fi.html
Joissakin tapauksissa tilatut tuotteet saatetaan postittaa useissa eri paketeissa jotka saapuvat eripäivinä. Mikäli paketeissa ei tästä huolimatta ole kaikki tilaamiasi tuotteita, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Valitettavasti et. Me käsittelemme ja toimitamme jokaisen tilauksen aina mahdollisimman nopeasti
Palautusoikeus ei koske ruokia jotka on avattu.
Lisäksi palautusoikeus ei myöskään koske helposti pilaantuvia tuotteita, kuten pakaste ruokaa ja eläviä viljelmiä, erikoistilaustuotteita, ja tuotteita joita ei voida käyttää uudelleen hygienia-lainsäädännön vuoksi.
Ota yhteyttää asiakaspalveluumme ja tiedota heille asiasta. Sen jälkeen lähetät vain tuotteet takaisin meille. Palautamme maksamasi summan heti kun olemme vastaanottaneet tuotteet ja tarkistaneeet niiden kunnon. Mikäli haluat lisätietoa asiasta, vilkaise käyttöehtojamme.
Saat rahasi heti takaisin kun olemme vastaanottaneet lähettämäsi tuotteet ja tarkastaneet ne. Tämä vie usein 2-4 päivää.
Löydät kaikki tiedot promootioistamme ja alennuksistamme meidä nettisivultamme. Saat tietoa tuoreimmista alennuksistamme myös uutiskirjeemme kautta.
Ennen kuin otat meihin yhteyttä, varmista että olet lukenut FAQ:imme.
Mikäli tarvitset yhä apua, ota meihin yhteyttä puhelimitse:+358 7532 51551.
Otathan asiakasnumerosi valmiiksi esille jotta voimme auttaa sinua.
Voit vaihtoehtoisesti käyttää myös yhteydenottolomaketta. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Seuraa meitä facebookissa, twitterissä ja google+;sassa, ja hyödy uusista promootio tarjouksistamme ja alennuksista.

Ellet löytänyt vastausta kysymykseesi, soita meille tai lähetä sähköpostia.

Yhteystiedot

Seuraa Zoobio
  • Lemmikkieläintuotteet Zoobio Online Shop Twitterissä
  • Lemmikin ruoka Zoobio Online Shop Google+issa
  • Lemmikin ruoka Zoobio Online Shop Facebookissa

BIO - de - oko - 006 de - oko - 006

Asiantuntevaa tukea
Noin Zoobio
Suojattu ostos
  • Nopea toimitus
  • Asiakassuoja
  • Tietosuoja
  • Suojattu maksu SSL-salauksella
  • Parhaat hinnat
Turvallinen maksu
  • Osta lemmikintuotteistasi VISAlla nopeasti, turvallisesti ja kätevästi
  • Maksa lemmikinruoka ja tarvike-tilauksestasi nyt  Paypalilla
Nopea toimitus
  • Turvallinen toimitus nettikaupastamme tilaamillesi lemmikinruoille
  • Toimitamme lemmikinruokaa myös DHL Packstationen